Vegan väljakutse 2017 kestab 1.-30. novembrini.

Veganiks hakkamiseks on mitu head põhjust: loomade heaolu, keskkonna säästmine, tervise hoidmine ja muidugi väga hea toit. Seetõttu ongi veganlus viimastel aastatel üle maailma jõuliselt kasvanud. Kas see on vaid ajutine moetrend, nagu tihti arvatakse või meie kõigi tulevik? Proovi ise järele! Kutsume sind osa võtma kuu aega kestvast vegan väljakutsest.

Väljakutsega LIITUMISEKS sisesta oma meiliaadress siin samal lehel. Keri allapoole ja näed vormi!

Novembrikuu jooksul saadame Sulle iga päev põnevat infot: toitumisteavet, nädalamenüüsid, retsepte, nõuandeid, artikleid ja uudiseid veganlusest ning meie üritustest.

Vegan väljakutset korraldavad organisatsioonid Loomade Nimel, Loomus ja Eesti Vegan Selts.

MIDA VEGANID SÖÖVAD

Vegan on inimene, kes on loobunud kõikidest loomset päritolu toiduainetest, sh liha, kala, piimatooted, muna, mesi, želatiin jt. Vegani toidulaud on tegelikult väga mitmekesine ja toitev. Kui loomseid toite mitte süüa, jäävad alles:

  • teraviljatooted (nt leib, küpsetised, tatar, amarant, kinoa, hommikuhelbed, müsli),
  • kaunviljad (eri oad (aed-, põld-, hiid-), läätsed (punased, rohelised, beluga jpt), herned),
  • köögiviljad (nt porgand, kartul, brokoli, lillkapsas, mais, tomat, seller, spargel),
  • puuviljad (nt õun, avokaado, melon, banaan, ploom, apelsin, pirn),
  • seemned (päevalille-, kõrvitsa-, seesami-, mooni-, chia-, kanepi-, lina-),
  • mandlid ja pähklid (Kreeka, para-, India, sarapuu-, kookos-, pekaani-),
  • marjad (maasikas, viigimari, kirss, mustikas, pohl, goji-),
  • seened (kukeseen, austerservik, šampinjon),
  • vetikad (wakame, nori jt).

Loe täpsemalt: http://vegan.ee/veganlusest/kesmis-on-vegan/

Liitu vegan väljakutsega!